Friday, April 27, 2007

PMR???!!!

Lama bonar den tak menulih nie baru ada chance. Tak sangka betol tahun nie aku dah form 3, ada 4 bulan lagi nak trial PMR, sebulan pas tue real PMR pulak. Adusss.. tension bebenor memikir pasal nie. Lonie tengah pikir pasal banyak benda, nak siapkan kerja kursus sejarah, geografi, KH dah tue kerja sekolah bertimbun plak terutamanya math. Nak ulangkaji pon tak sempat. Kalau balik cuti kat rumah tak rasa macam cuti, homework banyak gilerrr terutamanya math. Kat rumah bukannya buat kerja sangat, banyak godaan. Kalau tak makan, tido. Kalau tak tido, tengok tv. Kalau tak tengok tv, .....buatla apepon. Sebab tue kerja selalu tak siap. Biler balik sekolah haa... jeng jeng..mampus ler kena bebel dengan cikgu. Cikgu sekolah Faris nie baik sikit, diaorang tak suka pukul@denda budak diorang just marah2 je,tapi kalau denda jugak paling koman pun diri atas kerusi jerr.
Apapun, aku akan study molek. Biar PMR nanti aku dapat 8A. Aku nak lawan kakak aku (dia dapat 7A), Insya-Allah. OKlah, aku harap budak form 3 sekolah Faris tahun nie akan berjaya dan dapat 100%A1. Gud lark semua terutamanya 3 Gamma. Chow!

No comments: